გაკვეთილის გეგმა ქართულ ენაში -მ.ლებანიძის "სურათი"
გაკვეილის ავტორი
|
ელისო ჯანელიძე
|
|
სწავლების საფეხური
|
ІV ა
|
|
გაკვეთილის თემა
|
მ.ლებანიძის ლექსი „სურათი“
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10, მათ შორის ერთი სსსმ მოსწავლე
|
|
წინარე ცოდნა
|
მ.ლებანიძის ლექსი: „ზამთრის პირი“
|
|
მიზნები
|
1.შეძლებენ ლექსის წაკითხვას საჭირო ინტონაციით
2.დაამუშავებენ ტექსტს-მოძებნიან და წაიკითხავენ სათანადო ადგილებს.
3.მართებულად გამოიყენებენ სასვენ ნიშანს-დეფისს;
|
1.შეძლებს ლექსიდან და სამუსაო მასალიდან წაიკითხოს სიტყვები -ქათმები,
გოჭები;
2.მოისმენს და ზეპირად იტყვის რას აკეთებენ ქათმები და გოჭები.
3.ააწყობს ბუკში ტექსტში მოცემულ სიტყვებს : ფოთოლი, ქათამი.
|
სტანდარტი
|
ქართ. IV. 3.
·
ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე,
ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს;
·
იყენებს ინტონაციას სასვენი
ნიშნების ფუნქციით;
·
მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
ქართ. IV. 6.
·
დამოუკიდებლად პოულობს ტექსტში
სიტყვებსა და გამოთქმებს, რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტებისა და მოვლენების
აღსაწერად;
ქართ. IV. 13.
·
მართებულად
იყენებს სასვენ ნიშნებს ( წერტილი, დეფისი...).
|
ქართ. IV. 3.
აფერადებს და ხმამაღლა კითხულობს
ტექსტიდან ამოკრებილ სიტყვებს-ქათმები,გოჭები;
ქართ. IV. 6.
მოისმენს სიტყვებსა და გამოთქმებს, რომლებსაც
ავტორი იყენებს პერსონაჟების -ქათმები, გოჭები-დასახასიათებლად
და აღწერს რას აკეთებენ ისინი.
ქართ. I. 6. მოსწავლეს შეუძლია ანბანური პრინციპის გაგება და გამოყენება.
·
ასოთა ჩამონათვალში პოულობს წინასწარ მითითებულ ასოს;
·
ასოების გამოყენებით
აწყობს სიტყვას
ბუკში;
|
აქტივობები
|
1.წყვილში ერთი-წაიკითხავს
გასამეორებელ ლექსს-მ.ლებანიძის „ზამთრის პირი“-გვ.34
მეორე - ახალ
ლექსს;
2. ტექსტზე
მუშაობა-წაიკითხეთ -რას საქმიანობენ ფრინველები, ადამიანები, ცხოველები?
3.ბუკში მუშაობა-
4.პრეზენტაცია
ორი მოსწავლე
წაიკითხავს , სხვები შეამოწმებენ;
გასცემენ პასუხს
შემაჯამებელ კითხვებს:
რომელი მეტყველების
ნაწილია?
რატომ იწერება
ეს ზედსართავი სახელები დეფისით?
5.შეჯამება და საშინაო დავალების დანიშვნა-მ.ლებანიძის ლექსი ზეპირად
„სურათი“
აქტივობის რვეულში დავალება გვ.48 №1
|
1.იპოვის ,შემოხაზავს ,გააფერადებს და წაიკითხავს სამუშაო მასალაში სიტყვებს
-გოჭები, ქათმები.
2. აღწერს რას აკეთებენ ქათმები და გოჭები.-(ქათმები
წყალს სვამენ,გოჭები ფოთლებს ქექავენ)
3.ბუკში მუშაობა
ააწყობს სიტყვებს ფოთოლი,ქათამი (პროგრამა „ანბანი)
4.პრეზენტაცია-
წაიკითხავს ;
5.შეჯამება და საშინაო დავალების დანიშვნა-ლექსის ბოლო სტროფი ზეპირად;
გააფერადე გოჭები და ქათმები.
სამუშაო მასალა
|
რესურსი
|
ბუკი
სახელმძღვანელო ქართული ენა და ლიტერატურა -ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2011 წ. გვ.53
აქტივობის რვეული
-ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2013 წ. გვ.48
|
ბუკი
სახელმძღვანელო ქართული ენა და ლიტერატურა -ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2011 წ. გვ.53
სამუშაო მასალა
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
წყვილში
მთელი კლასი
ინდივიდუალური
|
ინდივიდუალური
მთელი კლასი
|
შეფასება
|
შეფასების რუბრიკა
|
შეფასების რუბრიკა
|
Комментарии
Отправить комментарий