გაკვეთილის გეგმა ქართულ ენაში -მ.ლებანიძის "სურათი"

გაკვეილის ავტორი
ელისო ჯანელიძე
სწავლების საფეხური
ІV
გაკვეთილის თემა
მ.ლებანიძის ლექსი „სურათი“
მოსწავლეთა რაოდენობა
10,  მათ შორის ერთი სსსმ მოსწავლე
წინარე ცოდნა
მ.ლებანიძის ლექსი: „ზამთრის პირი“

მიზნები

1.შეძლებენ ლექსის წაკითხვას საჭირო ინტონაციით
2.დაამუშავებენ ტექსტს-მოძებნიან და წაიკითხავენ სათანადო ადგილებს.
3.მართებულად გამოიყენებენ სასვენ ნიშანს-დეფისს;



1.შეძლებს ლექსიდან და სამუსაო მასალიდან წაიკითხოს სიტყვები -ქათმები, გოჭები;
2.მოისმენს და ზეპირად იტყვის რას აკეთებენ ქათმები და გოჭები.
3.ააწყობს ბუკში ტექსტში მოცემულ სიტყვებს : ფოთოლი, ქათამი.

სტანდარტი
ქართ. IV. 3.
·         ხმამაღლა კითხულობს კლასის წინაშე, ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს;
·         იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით;
·         მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.

ქართ. IV. 6.

·         დამოუკიდებლად პოულობს ტექსტში სიტყვებსა და გამოთქმებს, რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტებისა და მოვლენების აღსაწერად;



ქართ. IV. 13.

·         მართებულად იყენებს სასვენ ნიშნებს ( წერტილი, დეფისი...).


ქართ. IV. 3.
აფერადებს და ხმამაღლა  კითხულობს ტექსტიდან  ამოკრებილ   სიტყვებს-ქათმები,გოჭები;








ქართ. IV. 6.
მოისმენს სიტყვებსა და გამოთქმებს, რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების -ქათმები, გოჭები-დასახასიათებლად და აღწერს რას აკეთებენ ისინი.






ქართ. I. 6. მოსწავლეს შეუძლია ანბანური პრინციპის გაგება და გამოყენება.

·         ასოთა ჩამონათვალში პოულობს წინასწარ მითითებულ ასოს;
·         ასოების გამოყენებით  აწყობს სიტყვას ბუკში;
აქტივობები
1.წყვილში ერთი-წაიკითხავს გასამეორებელ ლექსს-მ.ლებანიძის „ზამთრის პირი“-გვ.34
მეორე - ახალ ლექსს;

2. ტექსტზე მუშაობა-წაიკითხეთ -რას საქმიანობენ ფრინველები, ადამიანები, ცხოველები?

3.ბუკში მუშაობა-
4.პრეზენტაცია
ორი მოსწავლე წაიკითხავს , სხვები შეამოწმებენ;
გასცემენ პასუხს შემაჯამებელ კითხვებს:
რომელი მეტყველების ნაწილია?
რატომ იწერება ეს ზედსართავი სახელები დეფისით?
5.შეჯამება და საშინაო დავალების დანიშვნა-მ.ლებანიძის ლექსი ზეპირად „სურათი“
აქტივობის რვეულში დავალება გვ.48 №1
1.იპოვის ,შემოხაზავს ,გააფერადებს და წაიკითხავს სამუშაო მასალაში სიტყვებს -გოჭები, ქათმები.


2. აღწერს რას აკეთებენ ქათმები და გოჭები.-(ქათმები წყალს სვამენ,გოჭები ფოთლებს ქექავენ)


3.ბუკში მუშაობა

ააწყობს სიტყვებს ფოთოლი,ქათამი (პროგრამა „ანბანი)

4.პრეზენტაცია-
წაიკითხავს ;








5.შეჯამება და საშინაო დავალების დანიშვნა-ლექსის ბოლო სტროფი ზეპირად;
გააფერადე გოჭები და ქათმები.
სამუშაო მასალა

რესურსი
ბუკი
სახელმძღვანელო ქართული ენა და ლიტერატურა  -ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2011 წ. გვ.53
აქტივობის რვეული
-ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2013 წ. გვ.48

ბუკი
სახელმძღვანელო ქართული ენა და ლიტერატურა  -ავტ.ნ.მაღლაკელიძე;
გამომც.“მერიდიანი“ თბილისი 2011 წ. გვ.53

სამუშაო მასალა

მოსწავლეთა ორგანიზება
წყვილში
მთელი კლასი
ინდივიდუალური

ინდივიდუალური
მთელი კლასი
შეფასება
შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტექსტი"ჩემი სოფელი"ი.გოგებაშვილი

გაკვეთილის გეგმა-იაკობ გოგებაშვილის "ჩემი სოფელი"