ღია გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში -6 თებერვალი
გაკვეთილის
ავტორი
|
ელისო ჯანელიძე ;
სპეცმასწავლებელი თამრიკო ქოჩიაშვილი;
|
|
სწავლების საფეხური/საგანი
|
ІV ა კლ.
მათემატიკა
|
|
გაკვეთილის
თემა
|
ვამრავლებთ ნულებით დაბოლოებულ რიცხვებს
|
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
10, მათ შორის ერთი სსსმ მოსწავლე
|
|
წინარე ცოდნა
|
ერთნიშნა რიცხვების გამრავლება
10-ზე (3X10=30 ; 4X10=40);
სსსმ მოსწავლე -1-ს,2-ს,5-ს და 0-ის წერა და წაკითხვა დახმარებით;
|
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
1.გაეცნობიან ნულებით დაბოლოებული
რიცხვების გამრავლების წესს-(n X100;nX1 000; nX10 000;
nX100 000)
2.შეასრულებენ პრაქტიკულ სავარჯიშოებს (წიგნიდან და ბუკში) თეორიული
მასალის განსამტკიცებლად;
|
1.გაეცნობა ნულებით დაბოლოებულ მრგვალ ათეულებს-10-ს,20-ს,50-ს.
2.შეასრულებს მის შესაძლებლობებზე მორგებულ სავარჯიშოებს წიგნში და ინდივიდუალურ
სამუშაო მასალაში;
|
კავშირი ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან
|
მათ. IV.3. მოსწავლეს შეუძლია გამრავლება-გაყოფის
მოქმედებების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება.
· ხსნის
რიცხვის 100-ზე და 1000-ზე და ა.შ. გამრავლების შემოკლებულ წესებს;
იყენებს მათ გამოთვლების
შესრულებისას;
|
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები,
რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
·
დახმარებით კითხულობს
და წერს რიცხვებს-10,20,50;
მათ. I.2. მოსწავლეს
შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
·
განასხვავებს და ასახელებს
ეროვნული ფულის ნიშნებს- მონეტებს
-10თ,
20 თ,50 თ ;
|
თანმიმდევრობა
/დრო
|
1 აქტივობა-დაფასთან
მუშაობა 5 წთ
გავიხსენოთ ერთნიშნა რიცხვების 10-ზე გამრავლება
2X10=
4X10=
6X10=
8X10=
3X10=
5X10=
7X10=
9X10=
2 აქტივობა
პრეზენტაცია
2 წთ
ყურადღება მახვილდება 10-ზე
გამრავლების წესზე-რომ ,რიცხვის 10-ზე გამრავლებისას ,ნამრავლში ამ რიცხვს ვუწერთ
1 ნულს.
3 აქტივობა 10 წთ
წყვილში მუშაობა
პირველი წყ.- nX1 00
მეორე წყვილი-nX1000
მესამე წყ.-nX 10 000
მეოთხე წყ.-nX100 000
შეასრულებენ მაგალითებს და ჩამოაყალიბებენ
რიცხვის 100-ზე, 1000- ზე და ა.შ. გამრავლების წესს. (იხ.დავალება წყვილები)
![]()
4 აქტივობა
15 წთ
წიგნში მუშაობა
სახელმძღვანელოში შეასრულებენ შემდეგ სავარჯიშოებს გვ.26№3-10,19,
25,27, 29,30,31,32
ამოხსნიან ამოცანებს გვ.27 №36,37;
5 აქტივობა
5 წთ
ბუკში მუშაობა-
![]()
6 აქტივობა
3 წთ
წაიკითხავს ერთი მოსწავლე ,სხვები შეამოწმებენ.
7 აქტივობა
გაკვეთილის
შეჯამება და მოსწავლეთა შეფასება- 2წთ
საშინაო დავალება-
3წთ
გვ.28-№ 6-20
![]() |
1 აქტივობა-დაფასთან
მუშაობა
5 წთ
დაწერს 1-ს, 2-ს, 5-ს დაფაზე
2 აქტივობა
პრეზენტაცია
2 წთ
-წაიკითხავს და ამოიცნობს რიცხვებს;
3 აქტივობა 10 წთ
10-ის,20-ის და 50-ის გაცნობა;
მოძრავი ციფრების 1,2,5და 0-ის გამოყენებით შეადგენს 10,20 და 50-ს.
ვასწავლით რიცხვის სახელწოდებას ათი,ოცი,ორმოცდაათი, თან ვაჩვენებ ფულის
ერთეულებს-10თ,20თ და 50თ.
4 აქტივობა
15 წთ
წიგნში მუშაობა
ა)გვ.26 მინიშნებით იპოვის და შემოხაზავს 10-ს,20-ს და 50-ს.
ბ)დააწებებს შესაბამის რიცხვზე-10,20
და 50 , 10თ-ს,20-ს და 50თ-ს.
გ) დახმარებით დაწერს რვეულში 10-ს ,20-ს.50-ს.
5 აქტივობა
5წთ
ბუკში მუშაობა
![]()
6 აქტივობა
3წთ
წაიკითხავს რიცხვებს და გამოყოფს
,რომელი რიცხვი დააკავშირა სიტყვა ათთან.
7 აქტივობა
გაკვეთილის
შეჯამება და სსსმ მოსწავლის შეფასება- 2წთ
საშინაო დავალება-
3წთ
![]() ![]() |
მოსწავლეთა
ორგანიზების ფორმა
|
მთელი კლასი
წყვილში
ინდივიდუალურად
|
მთელი კლასი
ინდივიდუალურად
|
რესურსი
|
ბუკი
დაფა,ცარცი, გადაქსეროქსებული მასალა წყვილში სამუშაოდ, პასტა,
მათემატიკის წიგნი IV კლ.
ავტორი: გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე
გამომცემლობა“ინტელექტი“-2011წ.
![]() ![]() |
ბუკი
-მათემატიკის წიგნი IV კლ.
ავტორი: გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე
გამომცემლობა“ინტელექტი“
მათემატიკის რვეული
სამუშაო ფურცლები,გამოჭრილი მონეტები 10 თ,20 თ და 50 თ, წებო, მონეტები
10თ,20თ,50 თ;
![]() ![]() ![]()
ინტერნეტი- google.ge
|
Комментарии
Отправить комментарий