ღია გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში -6 თებერვალი

გაკვეთილის ავტორი
ელისო ჯანელიძე ;
სპეცმასწავლებელი თამრიკო ქოჩიაშვილი;
სწავლების საფეხური/საგანი
ІV კლ.
მათემატიკა
გაკვეთილის თემა
ვამრავლებთ ნულებით დაბოლოებულ რიცხვებს
მოსწავლეთა რაოდენობა
10,  მათ შორის ერთი სსსმ მოსწავლე
წინარე ცოდნა
 ერთნიშნა რიცხვების გამრავლება  10-ზე (3X10=30 ; 4X10=40);
სსსმ მოსწავლე -1-ს,2-ს,5-ს და 0-ის წერა და წაკითხვა  დახმარებით;
გაკვეთილის მიზნები

1.გაეცნობიან  ნულებით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლების წესს-(n X100;nX1 000; nX10 000; nX100 000)

2.შეასრულებენ პრაქტიკულ სავარჯიშოებს (წიგნიდან და ბუკში) თეორიული მასალის განსამტკიცებლად;

1.გაეცნობა ნულებით დაბოლოებულ მრგვალ ათეულებს-10-ს,20-ს,50-ს.



2.შეასრულებს მის შესაძლებლობებზე მორგებულ სავარჯიშოებს წიგნში და ინდივიდუალურ სამუშაო მასალაში;
კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
მათ. IV.3.    მოსწავლეს შეუძლია გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულების რომელიმე ხერხ გამოყენება.
·      ხსნის რიცხვის 100-ზე და 1000-ზე და ა.შ. გამრავლების შემოკლებულ წესებს;
 იყენებმათ გამოთვლების შესრულებისას;

მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
·      დახმარებით კითხულობს და წერს რიცხვებს-10,20,50;
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
·         განასხვავებს და ასახელებს ეროვნული ფულის ნიშნებს- მონეტებს
-10თ, 20 თ,50 თ ;

თანმიმდევრობა /დრო

1 აქტივობა-დაფასთან მუშაობა 5 წთ

გავიხსენოთ ერთნიშნა რიცხვების 10-ზე გამრავლება
2X10=
4X10=
6X10=
8X10=
3X10=
5X10=
7X10=
9X10=

2 აქტივობა
პრეზენტაცია
2 წთ
  ყურადღება მახვილდება 10-ზე გამრავლების წესზე-რომ ,რიცხვის 10-ზე გამრავლებისას ,ნამრავლში ამ რიცხვს ვუწერთ 1 ნულს.  


3 აქტივობა  10 წთ
წყვილში მუშაობა

პირველი წყ.- nX1 00
მეორე წყვილი-nX1000
მესამე წყ.-nX 10 000
მეოთხე წყ.-nX100 000
შეასრულებენ  მაგალითებს და ჩამოაყალიბებენ რიცხვის 100-ზე, 1000- ზე და ა.შ.   გამრავლების წესს. (იხ.დავალება წყვილები)


4 აქტივობა 15 წთ
წიგნში მუშაობა

სახელმძღვანელოში შეასრულებენ შემდეგ სავარჯიშოებს გვ.26№3-10,19, 25,27, 29,30,31,32
ამოხსნიან ამოცანებს გვ.27 №36,37;




5 აქტივობა 5 წთ
ბუკში მუშაობა-








6 აქტივობა  3 წთ

წაიკითხავს ერთი მოსწავლე ,სხვები შეამოწმებენ.





7 აქტივობა

გაკვეთილის შეჯამება და მოსწავლეთა შეფასება- 2წთ
საშინაო დავალება- 3წთ
 გვ.28-№ 6-20

1 აქტივობა-დაფასთან მუშაობა
5 წთ
დაწერს 1-ს, 2-ს, 5-ს დაფაზე











2 აქტივობა
პრეზენტაცია
2 წთ
-წაიკითხავს და ამოიცნობს რიცხვებს;





3 აქტივობა  10 წთ
 10-ის,20-ის და 50-ის გაცნობა;

მოძრავი ციფრების 1,2,5და 0-ის   გამოყენებით შეადგენს 10,20 და 50-ს.
ვასწავლით რიცხვის სახელწოდებას ათი,ოცი,ორმოცდაათი, თან ვაჩვენებ ფულის ერთეულებს-10თ,20თ და 50თ.






4 აქტივობა 15 წთ
წიგნში მუშაობა

ა)გვ.26 მინიშნებით იპოვის და შემოხაზავს 10-ს,20-ს და 50-ს.

ბ)დააწებებს  შესაბამის რიცხვზე-10,20 და 50 , 10თ-ს,20-ს და 50თ-ს.

გ) დახმარებით დაწერს რვეულში 10-ს ,20-ს.50-ს.


5 აქტივობა 5წთ

ბუკში მუშაობა






6 აქტივობა 3წთ

 წაიკითხავს რიცხვებს და გამოყოფს ,რომელი რიცხვი დააკავშირა სიტყვა ათთან.




7 აქტივობა

გაკვეთილის შეჯამება და სსსმ მოსწავლის შეფასება- 2წთ
საშინაო დავალება- 3წთ



მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა
მთელი კლასი
წყვილში
ინდივიდუალურად
მთელი კლასი
ინდივიდუალურად

რესურსი
ბუკი
დაფა,ცარცი, გადაქსეროქსებული მასალა წყვილში სამუშაოდ, პასტა,
მათემატიკის წიგნი  IV კლ. ავტორი: გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე
გამომცემლობა“ინტელექტი“-2011წ.
ბუკი
 -მათემატიკის წიგნი IV კლ.
ავტორი: გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე
გამომცემლობა“ინტელექტი“

მათემატიკის რვეული
სამუშაო ფურცლები,გამოჭრილი მონეტები 10 თ,20 თ და 50 თ, წებო, მონეტები 10თ,20თ,50 თ;
ინტერნეტი- google.ge

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტექსტი"ჩემი სოფელი"ი.გოგებაშვილი

გაკვეთილის გეგმა-იაკობ გოგებაშვილის "ჩემი სოფელი"