მოსწავლეთა შეფასება -6 თებერვალი მათემატიკა
წყვილში მუშაობა
|
|||
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
ვერ ხსნიან მაგალითებს . ერთმანეთში აზრთა შეუთანხმელობის გამო, დავალების თეორიული ნაწილი არ აქვთ შესრულებული;
|
სწორად ამოხსნეს
მაგლითები.
თანამშრომლობით შეძლეს თეორიული დავალების (რიცხვის 100-ზე,1 000-ზე და ა.შ. გამრავლება)ნაწილობრივ
ჩამოყალიბება;
|
სწორად ,დროის ლიმიტის დაცვით ,თანამშრომლობით შეასრულეს
დავალების, როგორც პრაქტიკული ,ისე თეორიული ნაწილი.
|
აბჟანდაძე ზურაბი
|
|
|
|
აბჟანდაძე ნათია
|
|
|
|
ბრეგაძე ირმა
|
|
|
|
გოგოლაშვილი ლიკა
|
|
|
|
იამანიძე გიორგი
|
|
|
|
კლდიაშვილი მანანა
|
|
|
|
პაპიძე მარიამი
|
|
|
|
ქათამაძე ნიკა
|
|
|
|
ქასრაშვილი შოთა
|
|
|
|
მუშაობა ბუკში
|
|||
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
შესრულებული სავარჯიშო ვერ პასუხობს დავალების მოთხოვნას
|
ასრულებს დავალებას გარკვეული ხარვეზებით, ნაწილობრივ
პასუხობს დავალების მოთხოვნას
|
სრულყოფილად, დროის ლიმიტის დაცვით ასრულებს საკლასო
დავალებას
|
აბჟანდაძე ზურაბი
|
|
|
|
აბჟანდაძე ნათია
|
|
|
|
ბრეგაძე ირმა
|
|
|
|
გოგოლაშვილი ლიკა
|
|
|
|
იამანიძე გიორგი
|
|
|
|
კლდიაშვილი მანანა
|
|
|
|
პაპიძე მარიამი
|
|
|
|
ქათამაძე ნიკა
|
|
|
|
ქასრაშვილი შოთა
|
|
|
|
ჩართულობა
|
|||
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
პასიურია,არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
ჩართულია ნაწლიბრივ , ნაკლებად აქტიურია, უჭირს კონცენტრირება
|
ყოველთვის ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული
და ყურადღებიანია
|
აბჟანდაძე ზურაბი
|
|
|
|
აბჟანდაძე ნათია
|
|
|
|
ბრეგაძე ირმა
|
|
|
|
გოგოლაშვილი ლიკა
|
|
|
|
იამანიძე გიორგი
|
|
|
|
კლდიაშვილი მანანა
|
|
|
|
პაპიძე მარიამი
|
|
|
|
ქათამაძე ნიკა
|
|
|
|
ქასრაშვილი შოთა
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий