მოსწავლეთა შეფასება -6 თებერვალი მათემატიკა


წყვილში  მუშაობა
მოსწავლის სახელი და გვარი
ვერ ხსნიან მაგალითებს . ერთმანეთში აზრთა  შეუთანხმელობის გამო,   დავალების თეორიული ნაწილი არ აქვთ შესრულებული;


სწორად ამოხსნეს  მაგლითები.
თანამშრომლობით შეძლეს  თეორიული დავალების (რიცხვის  100-ზე,1 000-ზე და ა.შ. გამრავლება)ნაწილობრივ ჩამოყალიბება;
სწორად ,დროის ლიმიტის დაცვით ,თანამშრომლობით შეასრულეს დავალების, როგორც პრაქტიკული ,ისე თეორიული ნაწილი.
აბჟანდაძე ზურაბი



აბჟანდაძე ნათია





ბრეგაძე ირმა



გოგოლაშვილი ლიკა



იამანიძე გიორგი



კლდიაშვილი მანანა




პაპიძე მარიამი




ქათამაძე ნიკა



ქასრაშვილი შოთა










მუშაობა ბუკში
მოსწავლის სახელი და გვარი
შესრულებული სავარჯიშო ვერ პასუხობს დავალების მოთხოვნას
ასრულებს დავალებას გარკვეული ხარვეზებით, ნაწილობრივ პასუხობს დავალების მოთხოვნას
სრულყოფილად, დროის ლიმიტის დაცვით ასრულებს საკლასო დავალებას
აბჟანდაძე ზურაბი



აბჟანდაძე ნათია



ბრეგაძე ირმა





გოგოლაშვილი ლიკა




იამანიძე გიორგი



კლდიაშვილი მანანა



პაპიძე მარიამი



ქათამაძე ნიკა



ქასრაშვილი შოთა













ჩართულობა
მოსწავლის სახელი და გვარი
პასიურია,არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულია ნაწლიბრივ , ნაკლებად აქტიურია, უჭირს კონცენტრირება
ყოველთვის ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული და ყურადღებიანია
აბჟანდაძე ზურაბი



აბჟანდაძე ნათია



ბრეგაძე ირმა



გოგოლაშვილი ლიკა



იამანიძე გიორგი



კლდიაშვილი მანანა



პაპიძე მარიამი



ქათამაძე ნიკა



ქასრაშვილი შოთა







Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტექსტი"ჩემი სოფელი"ი.გოგებაშვილი

გაკვეთილის გეგმა-იაკობ გოგებაშვილის "ჩემი სოფელი"