მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა -ინტეგრირებული გაკვეთილი-ქართული ენა და ბუნებისმეტყველება-„როგორ აღმოაჩინეს ამერიკა“
შეფასების რუბრიკა ბუნებისმეტყველებაში
შეფასების კრიტერიუმები
სუსტი
საშუალო
კარგი
შესწავლილი მასალის გახსენება  და რუკაზე მუშაობა
·           უჭირს შესწავლილი ინფორმაციის გახსენება მისთვის ცნობილ მოგზაურებზე. ვერ გამოიყენა რუკა.


გაიხსენა ზოგიერთი მოგზაური, მსჯელობისას გამოიყენა რუკა და ისაუბრა ამ მოგზაურობით რა  წვლილი შეიტანა მან დედამიწის ფორმის ჩამოყალიბებაში.

გაიხსენა და გაანალიზა მოგზაურთა უმრავლესობის აღმოჩენის მნიშვნელობა დედამიწის ფორმის ჩამოყალიბების საქმეში. მსჯელობისას მაქსიმალურად იყენებდა რუკას.
ახალი მასალის გაანალიზება
გაუჭირდა კითხვებზე პასუხის გაცემა
უპასუხა მარტივ კითხვებს.
შეძლო გაცნობილი ინფორმაციის ირგვლივ პასუხების ადეკვატური გაცემა.















































ტექსტის კითხვა
შეფასების კრიტერიუმები
სუსტი
საშუალო
კარგი
ტექსტის ხმამაღალი ,ინტონაციური კითხვა.
კითხულობს ტექსტს დამარცვლით ,
ვერ იცავს ინტონაციას;

კითხვის დროს სიტყვების გასაერთიანებლად აკეთებს პაუზებს;
უჭირს ინტონაციის დაცვა;

კითხულობს ტექსტს მთლიანი სიტყვებით;
კითხვისას იყენებს ინტონაციას  სასვენი ნიშნების ფუნქციით.

ზურაბ აბჟანდაძე




ნათია აბჟანდაძე




ირმა ბრეგაძე




ლიკა გოგოლაშვილი



გიორგი იამანიძე




მანანა კლდიაშვილი




მარიამ პაპიძე




ნიკა ქათამაძე




შოთა ქასრაშვილი













ტექსტის დამუშავება ნაწილ-ნაწილ
სუსტი
საშუალო
კარგი
ტექსტის ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემა.
ვერ ასახელებს მთავარ გმირებს.
უჭირს  ტექსტში იმ სიტყვებისა და გამოთქმების პოვნა,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების და მოვლენების გადმოსაცემად.

ასახელებს ზოგიერთ მთავარ გმირს-(ქრისტეფორე კოლუმბს)
დახმარებითა და მინიშნებით პოულობს ტექსტში სიტყვებსა და გამოთქმებს ,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების და მოვლენების გადმოსაცემად.
გაშინაარსებისას უჭირს  მონაკვეთის  არსებითი ინფორმაციის გამოყოფა.;
ასახელებს მთავარ გმირებს.
დამოუკიდებლად პოულობს ტექსტში სიტყვებსა და გამოთქმებს ,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების და მოვლენების გადმოსაცემად.
გაშინაარსებისას გამოყოფს  მონაკვეთის არსებით ინფორმაციას.
აბჟანდაძე ზურაბი



აბჟანდაძე ნათია




ბრეგაძე ირმა





გოგოლაშვილი ლიკა




იამანიძე გიორგი




კლდიაშვილი მანანა



პაპიძე მარიამი




ქათამაძე ნიკა




ქასრაშვილი შოთა










ჩართულობა
სუსტი
სა\შუალო
კარგი
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
პასიურია,არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულია ნაწლიბრივ , ნაკლებად აქტიურია, უჭირს კონცენტრირება
ყოველთვის ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული და ყურადღებიანია
აბჟანდაძე ზურაბი



აბჟანდაძე ნათია



ბრეგაძე ირმა



გოგოლაშვილი ლიკა



იამანიძე გიორგი



კლდიაშვილი მანანა



პაპიძე მარიამი



ქათამაძე ნიკა



ქასრაშვილი შოთა

















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტექსტი"ჩემი სოფელი"ი.გოგებაშვილი

გაკვეთილის გეგმა-იაკობ გოგებაშვილის "ჩემი სოფელი"