მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა -ინტეგრირებული გაკვეთილი-ქართული
ენა და ბუნებისმეტყველება-„როგორ აღმოაჩინეს ამერიკა“
|
|||
შეფასების რუბრიკა ბუნებისმეტყველებაში
|
|||
შეფასების კრიტერიუმები
|
სუსტი
|
საშუალო
|
კარგი
|
შესწავლილი მასალის გახსენება
და რუკაზე მუშაობა
|
·
უჭირს შესწავლილი ინფორმაციის გახსენება მისთვის ცნობილ მოგზაურებზე. ვერ გამოიყენა რუკა.
|
გაიხსენა ზოგიერთი მოგზაური, მსჯელობისას გამოიყენა რუკა და ისაუბრა
ამ მოგზაურობით რა წვლილი შეიტანა მან დედამიწის
ფორმის ჩამოყალიბებაში.
|
გაიხსენა და გაანალიზა მოგზაურთა უმრავლესობის აღმოჩენის მნიშვნელობა
დედამიწის ფორმის ჩამოყალიბების საქმეში. მსჯელობისას მაქსიმალურად იყენებდა რუკას.
|
ახალი მასალის გაანალიზება
|
გაუჭირდა კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
უპასუხა მარტივ კითხვებს.
|
შეძლო გაცნობილი ინფორმაციის ირგვლივ პასუხების ადეკვატური გაცემა.
|
ტექსტის კითხვა
|
||||||
შეფასების კრიტერიუმები
|
სუსტი
|
საშუალო
|
კარგი
|
|||
ტექსტის ხმამაღალი ,ინტონაციური კითხვა.
|
კითხულობს ტექსტს დამარცვლით ,
ვერ იცავს ინტონაციას;
|
კითხვის დროს სიტყვების გასაერთიანებლად აკეთებს პაუზებს;
უჭირს ინტონაციის დაცვა;
|
კითხულობს ტექსტს მთლიანი სიტყვებით;
კითხვისას იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით.
|
|||
ზურაბ აბჟანდაძე
|
||||||
ნათია აბჟანდაძე
|
||||||
ირმა ბრეგაძე
|
||||||
ლიკა გოგოლაშვილი
|
||||||
გიორგი იამანიძე
|
||||||
მანანა კლდიაშვილი
|
||||||
მარიამ პაპიძე
|
||||||
ნიკა ქათამაძე
|
||||||
შოთა ქასრაშვილი
|
||||||
ტექსტის დამუშავება ნაწილ-ნაწილ
|
სუსტი
|
საშუალო
|
კარგი
|
||
ტექსტის
ცალკეული მონაკვეთის მოკლე შინაარსის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემა.
|
ვერ ასახელებს მთავარ გმირებს.
უჭირს ტექსტში
იმ სიტყვებისა და გამოთქმების პოვნა,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების
და მოვლენების გადმოსაცემად.
|
ასახელებს ზოგიერთ მთავარ გმირს-(ქრისტეფორე კოლუმბს)
დახმარებითა და მინიშნებით პოულობს ტექსტში სიტყვებსა
და გამოთქმებს ,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების და მოვლენების გადმოსაცემად.
გაშინაარსებისას უჭირს მონაკვეთის
არსებითი ინფორმაციის გამოყოფა.;
|
ასახელებს მთავარ გმირებს.
დამოუკიდებლად პოულობს ტექსტში სიტყვებსა და გამოთქმებს
,რომლებსაც ავტორი იყენებს პერსონაჟების, ფაქტების და მოვლენების გადმოსაცემად.
გაშინაარსებისას გამოყოფს მონაკვეთის არსებით ინფორმაციას.
|
||
აბჟანდაძე ზურაბი
|
|||||
აბჟანდაძე ნათია
|
|||||
ბრეგაძე ირმა
|
|||||
გოგოლაშვილი ლიკა
|
|||||
იამანიძე გიორგი
|
|||||
კლდიაშვილი მანანა
|
|||||
პაპიძე მარიამი
|
|||||
ქათამაძე ნიკა
|
|||||
ქასრაშვილი შოთა
|
|||||
ჩართულობა
|
სუსტი
|
სა\შუალო
|
კარგი
|
|||
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
პასიურია,არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
ჩართულია ნაწლიბრივ , ნაკლებად აქტიურია, უჭირს კონცენტრირება
|
ყოველთვის ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული
და ყურადღებიანია
|
|||
აბჟანდაძე ზურაბი
|
||||||
აბჟანდაძე ნათია
|
||||||
ბრეგაძე ირმა
|
||||||
გოგოლაშვილი ლიკა
|
||||||
იამანიძე გიორგი
|
||||||
კლდიაშვილი მანანა
|
||||||
პაპიძე მარიამი
|
||||||
ქათამაძე ნიკა
|
||||||
ქასრაშვილი შოთა
|
||||||
Комментарии
Отправить комментарий