სქემა
1)
ა.
კონფლიქტების პრევენციისა და მოგვარების სხვადსხვა სტრატეგიის უკეთ ფლობის მიზნით:
1.
მოვიძიებ და გავეცნობი შესაბამის ლიტერატურას;
2.
განვიხილავ
კლასში ლიტერატურულ ნაწარმოებებს.
3.
მოვიწვევ
სამართალდამცავ პირს სასაუბროდ;
1)
ბ. მოსწავლეთა
შორის ნდობისა და პოზიტიური ურთიერთობების ჩამოყალიბების მიზნით;
1.გავეცნობი
საჭირო ლიტერატურას;
2.ვის
სტრატეგიების ფლობის მიზნით
1)
გ.
თვითრეგულირებადი ქცევის სტრატეგიების ფლობის მიზნით:
1.გავეცნობი
საჭირო ლიტერატურას;
2.ვნახავ
ფილმს „კლასის მართვა“
3.გავიზიარებ
კოლეგების გამოცდილებას;
1)
დ.
რესურსების დაგეგმილი აქტივობებისა და სასწავლო მიზნების შესაბამისად გამოყტენებისათვის;
1.
მოვისმენ
ჯიპრაიდის სესიას-„მრავალფეროვანი რესურსების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში;
2.
შევქმნი
რესურსს დაგეგმილი გაკვეთილისათვის;
3.
ჩავატარებ
გაკვეთილს და გამოვიყენებ შექმნილ რესურსს დასახული მიზნის მისაღწევად.
2).ა. გაკვეთილის
დაგეგმვისას შიდა და საგანთაშორისი კავშირების გათვალისწინების მიზნით:
1.გავეცნობი შესაბამის
ლიტერატურას;
2.გავივლი კონსულტაციას
საგნის მასწავლებლებთან და ჩავატარებ სამოდელო გაკვეთილს;
2).ბ. ხალისიანი
და საინტერესო გაკვეთილის დაგეგმვის მიზნით:
1.გავეცნობი სამფაზიანი
გაკვეთილის ჩატარების შესახებ ინფორმაციას.
2.ჩავატარებ გამოკითხვას
მოსწავლეებში,რომელი აქტივობები მოსწონთ;
3.მოსწავლეთა სურვილების
გათვალისწუნებით დავგეგმავ და ჩავატარებ ხალისიან და საინტერესო გაკვეთილს.
3)ა. სასწავლო საკითხის სრულფასოვნად
გასაგებად :
1.გავეცნობი ჯიპრაიდის მეთოდურ ლიტერატურას;
2.დავგეგმავ და ჩავატარებ გაკვეთილს;
3)ა. ინფორმაციის ორგანიზების სხვადასხვა
მეთოდის უკეთ ფლობის მიზნით:
1. გავეცნობი საჭირო ლიტერატურას, ვნახავ ვიდეო ფილმს;
2.ჩავატარებ გაკვეთილს;
3).ბ. წარმოსახვითი და შრემოწმედებითი
აზროვნების სტრატეგიების უკეთ დაუფლების მიზნით;
1.გავეცნობი შესაბამის ლიტერატურას
და ვნახავ ვიდეო ფილმებს.
2.ჩავატარებ გაკვეთილს;
4).ა. ხარისხიანი ნამუშევრის უკეთ
გაცნობის მიზნით;
გავეცნობი შეფასების ფორმებს და რუბრიკებს;
2.ჩავატარებ გაკვეთილს ნშეფახსების
რუბრიკის გამოყენებით;
4) ბ. განმავითარებელი შეფასების
ფორმები უკეთ ფლობის მიზნით:
1. გავეცნობი საჭირო ლიტერატურას
და ვნახავ ვიდეო ფილმებს.
2. დავგეგმავ და ჩავატარებ გაკვეთილს
განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენებით.
Комментарии
Отправить комментарий