გაკვეთილის გეგმა-უახლოესი ოცეული
საგანი: მათემატიკა
|
კლასი : მეორე
|
|||
გაკვეთილის
ავტორი :
ელისო ჯანელიძე
|
||||
დრო: 45 წთ
|
თარიღი: 13.02.2007წ.
|
|||
გაკვეთილის/აქტივობის
ძირითადი მიზანი:
მოსწავლემ შეძლოს რიცხვის უახლოესი ოცეულის დასახელება და შეფასება. ამოხსნას მოცემულ თემასთან
დაკავშირებული ყოფითი მარტივი ამოცანები.
|
||||
დამოკიდებულება
მოსწავლეებს გაუჩნდებათ დამოუკიდებლად კვლევა-ძიების სურვილი, განუვითარდებათ
ჩვევა მოუსმინონ თანატოლებს, დააფასონ სხვისი
აზრი, გამოკვეთონ მნიშვნელოვანი იდეები და გამოიტანონ დასკვნა. დამოუკიდებლად იპოვონ
რიცხვის უახლოესი ათეული და გამოიყენონ მიღებული ცოდნა ყოფითი თემატიკის მათემატიკური
ამოცანების ამოხსნისას.
|
||||
ცოდნა
მოსწავლეები ისწავლიან ორი ათეულის
დაჯგუფებით ოცეულის მიღებას.
|
უნარები
მოსწავლეებს ამა თუ იმ ტიპის
სავარჯიშოების შესრულებისას განუვითარდებათ 100-ის ფარგალში რიცხვის უახლოესი ოცეულის
პოვნის უნარი.
ასევე განუვითარდებათ თანამშრომლობისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.
|
|||
|
||||
საჭირო წინარე
ცოდნა და უნარ-ჩვევები:
მოსწავლემ იცის 100-მდე რიცხვების ჩაწერა და წარმოთქმა, მრგვალი ათეულები, რაოდენობის შეფასება, უახლოესი
ხუთეული და ათეული.
|
||||
გაკვეთილის/აქტივობის
გეგმა:
მოსწავლეთა
დაჯგუფების ფორმები:
მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფებში,
ინდივიდუალურად,
მასწავლებელი მუსაობს მთელ კლასთან.
დაჯგუფების
კრიტერიუმები:
მოსწავლეთა მზაობის მიხედვით.
|
||||
სასწავლო მასალა:
ჯიპრაიდის მათემატიკის ბართები,
პასუხების ბარათები, ჯგუფური დავალებები,
დაფა, მარკერები, მაგნიტები, გასასვლელი ბარათები;
|
||||
გაკვეთილის
/აქტივობის ეტაპები
|
||||
I-წინასწარ
1.მთელი კლასი
1.ათეულებით
დათვლა
2.უახლოესი ათეული
ა) გიას 2 ათეული ვაშლი აქვს და კიდევ 3 ცალი. რამდენი სჭირდება მას მესამე ათეულის
შესავსებად?
ბ) 14 -ის უახლოესი ათეული არის
გ) 21 ის უახლოესი ათეული არის
დ)54-ის უახლოესი ათეული არის
ე) 67-ის უახლოესი ათეული არის
შესრულებული დავალებები დამეხმარება მოსწავლეთა მზაობის დადგენაში, რომლის საფუძველზეც მოვახდენ
კლასის დიფერენცირებას.
|
II-განმავლობაში
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ათეულების 6 გროვას და ვთხოვ დააჯგუფონ ორ-ორი
ათეული. თვითონ გააკეთებენ დასკვნას, რომ მიიღეს 3ოცეული.
შემდეგ კლასს
დავყოფ სამ შრედ და გავუნაწილებ დავალებებს.
პირველი შრე -დაბალი მზაობის
მოსწავლეები რიცხვითი ღერძის გამოყენებით
იპოვიან უახლოეს ათეულს.
მეორე შრე-საშუალო მზაობის მოსწავლეებმა
უნდა გამოიცნონ რიცხვი და იპოვონ მისი უახლოესი ათეული.
მესამე შრე -მაღალი მზაობის მოსწავლეები იმუშავებენ ჯიპრაიდის ბარათის
მიხედვით.
პრეზენტაცია
მოსწავლეები წარმოადგენენ საკუთარ ნამუშევრებს.
|
III-შემდეგ
ამ ფაზაზე დაბალი მზაობის მოსწავლეებს
ექნებათ საშუალება გამოიყენონ რიცხვითი ღერძი.
საშუალო მზაობა
მაღალი მზაობის მოსწავლეები
პრეზენტაცია
გაკვეთილის
შეჯამება
მოსწავლეები შეაჯამებენ გაკვეთილს , გამოყოფენ რომელი აქტივობა მოეწონათ.
მოსწავლეებს ბუკებში გაკვეთილის მარტვის პროგრამის გამოყენებით ბუკებში
გადავუგზავნი საშინაო დავალებას.
საშინაო დავალება
|
||
Комментарии
Отправить комментарий